2017. július 28., péntek

AZ INGYENJEGYEKRŐL

Sokat tépelődtem, hogy legyen-e ingyenes búcsúfia. Már hónapokkal a fölállás előtt elhatároztam, hogy valamit szeretnék a búcsúra újdonságként csinálni. Lakossági fogadóórán és beszélgetésen többen is kérdezték, hogy nem lehetne-e teljesen ingyenes a forgózás. Sajnos az igen drága volna, így kitaláltam az egyszer fölhasználható ingyenjegyet. Amikor most eljött az idő, hogy meg is valósítsuk, már tudtam, hogy lesznek olyanok, akik választási kampánynak bélyegzik, de azt remél(t)em, hogy sokaknak viszont jól fog esni ez a kis ajándék. Hozzáteszem tényleg szívből adom, elsősorban a gyerekek miatt.
A kampányban várható mocskolódás miatt nem akartam a település pénzét használni, mert akkor biztos telekárogták volna Algyőt a jóakaróim (bár az is természetes lenne szerintem, hogy a település ezzel is támogatja a családokat). A búcsúsoktól kaptam kedvezményt, mivel egyszerre ennyi jegyet "vettem", és csak a fölhasználtakat kell fizetni. Számításaim szerint úgy kb. 100-150 ezer forintomba fog kerülni nyomtatással együtt. Ajándék lónak ne nézd a fogát, szokták mondani, de jelen helyzetben a károgók is jobb, ha tudják a tényeket. A polgármesteri fizetésem tényleg nem rossz, amit egyébként bárki megnézhet, hisz nyilvános. És nekem ennyit megér, ha pár gyerkőcnek és családjuknak azért még is csak örömet szerzek az ingyenjegyekkel.
A többieknek, akiknek nem tetszik azt javaslom, hogy adják oda olyannak, aki örül, ha fölhasználhatja. Legalább ők is tesznek ebben az ügyben valami jót.

2 megjegyzés: