2019. január 18., péntek

GYŐZÖTT A NÉVTELEN RÁGALMAZÓ?

Igen. Lehet, hogy abban a pillanatban győzött, ahogy az első szórólapot az első algyői kézbe vette. Barátaim, sőt rokonaim kerültek pozíciókba. Tudja a Névtelen is, hogy nem igaz, hisz az ő embereit, sem rúgtam ki azután, hogy polgármester lettem. Pedig mindenki azt várta. Én szándékosan nem akartam azt tenni, amit mindenki szokott ilyenkor. Megszabadulni a besúgóktól, szabotálóktól, dilettánsoktól. Adni akartam nekik egy esélyt. Legtöbbjük aztán idővel kikopott. Ki nyugdíjba ment, ki fegyelmivel elbocsájtásra került, ki meg más munka után nézett.
Nem zörög a haraszt ... Ha egy tanárt bosszúból meggyanúsít az egyik tanítványa, hogy molesztálta őt, akkor hiába derül ki az igazság, a tanár örökre gyanús marad. Én hiába állítom, sőt bizonyítom, hogy nem raktam barátokat, rokonokat pozíciókba, hisz a felsorolt emberek vagy nem miattam kerültek oda, vagy nem voltak a barátaim mikor oda kerültek. Sok embernek ez már nem számít. Meggyanúsítottak, és már följebb megírtam .... Nem zörög a haraszt. 
Nem is magam miatt mentem a rendőrségre feljelentést tenni, hanem azok miatt, akik a listán vannak. Az egész szórólap kusza és értelmetlen. Ugyanolyan, mint aki írta. Én is, és még sokan tudjuk, hogy kinek az agyszüleménye. És remélem a rendőrség is eljut hozzá és ahhoz is, aki reklámújságokba csomagolva teleszórta vele a falut. Ez azonban már veszett fejsze nyele. Már összesúgnak a hátunk mögött, már elkönyvelték, hogy ez a polgármester se különb, már tényként kezelik a hazugságot.
A héten egy svájci lap interjújából kiderült, amit már minden épeszű ember tudott egy ideje. A hatalmon lévő párt a szemünkbe hazudik a tévéiben, újságjaiban, rádióiban. Nem kicsit. Nagyon. A leleplező cikkben szerepelt egy igen súlyos mondat. Minél nagyobb a hazugság, és minél többször ismételgeted, annál jobban el fogják hinni. Az ilyen hazugságnak pedig csak egy ellenszere van. A tudás. A minket körülvevő világ ismerete. És a minket körülvevő EMBEREK ismerete. 
Engem ismernek, kedves algyőiek?

2 megjegyzés:

  1. Igen, ez tipikusa "Kabátlopás" esete lenne. (Nem tudni te loptál, vagy a tiedet lopták el.) Azonban, mind a barátaid, mind az ellenségeid tudják: a névtelen állításai hamisak, koholmányok! A lényeg, tisztelt polgármester úr, kedves Áron, dolgozz továbbra is tisztességgel, becsülettel! Az életed, életviteled, munkád alapján ítélnek meg. Ne bizonygass másként semmit. A koholmányt, ne adj Isten jövőbeli koholmányokat a javadra írják - mert te még ezt (ezeket) is kibírtad, ez (ezek) ellenére is képes vagy a feladatokra koncentrálni, végezni a dolgod, ami nem kevés és nem könnyű! A legjobbakat kívánom a jövőre nézve is!

    VálaszTörlés
  2. Meg szeretném kérdezni nem így van ?Nem zörög a haraszt....!Egy élhetetlen önkormányzat egy öntelt jegyzővel szégyen ez!!

    VálaszTörlés