2017. augusztus 25., péntek

AZ ISKOLAIGAZGATÓ MEGKEZDTE A MUNKÁT. AZ AKNAMUNKÁT.

Remélem nem kell minden héten a hazugságról írnom, bár a világot nézve téma biztos lenne, hisz kifogyhatatlannak tűnik. Az új iskolaigazgatóval sem kívánok többet foglalkozni, csak szeretném láttatni, hogy mi a taktikája, így hátha megkímélek pár szülőt, és tanárt. És persze magamat is. Sejthető volt, hogy mivel a kapcsolatunk nem nevezhető felhőtlennek, ezért föl fogja használni az ölébe hullott pozícióját arra, hogy az önkormányzatot és engem feketítsen. Bár nem gondoltam, hogy ilyen gyorsan belekezd.Több szülő is jelezte, hogy két ügyben is olyat állított, ami szerintük nem igaz, és miután elmondták, ki is derült, hogy valótlanságokat beszél. Azt mondta, hogy a 33 méteres medencére nincs meg a pénz, de ő majd megszerzi. Jelezném, hogy a pénz megvan, a kiviteli tervek napokon belül elkészülnek, majd kiírjuk a közbeszerzést és még az idén elkezdődik a kivitelezés. A segítségét szívesen vesszük egyébként esetleg más projektnél. Hisz Egységben Algyőért kellene dolgozni mindenkinek. Legalább is úgy hallottam, ezt hirdetik az elvbarátai is. A másik állítása az volt, hogy azért nem festették ki az öltözőket és a folyosót, mert én nem írtam alá a megrendelést. Ezúton is fölhívnám a figyelmét a hölgynek, hogy amíg pályázgatott a pozícióra addig az állam elvitte az iskola üzemeltetését is az önkormányzatoktól, így a polgármester semmilyen munkát nem rendelhet meg, csak is a Tankerület. Remélem ezzel az információval is segítettem az igazgatónőnek elboldogulni az iskolavezetői karrierjének kezdeti, rögös útján.
Továbbra is fölajánlom minden esetleg későbbiekben megfélemlített, félrevezetett, megalázott diáknak, tanárnak és szülőnek, hogy segítek és kiállok mellettük.

1 megjegyzés: