2019. május 13., hétfő

NYÍLT LEVÉL SUTI ZOLTÁNNAK


Nyílt levél Suti Zoltánnak! Válasz a rágalmakra!

Kedves Zoli!

Nem igazából értem, hogy jutottunk idáig. Amikor édesapád halála után közvetlenül az irodámban sírva kérted a segítségemet, még minden rendben volt. Segítettem, mert ez a dolgom. Azt sem vártam, hogy hálálkodj, de persze azt sem, hogy ilyen alpári stílusban nyilatkozz rólam és az ismerőseimről. Az igaztalan vádjaidra csak egy módon tudok reagálni: a tények közlésével. Tudom, hogy a tények téged hidegen hagynak, hisz privát üzenetekben már megírtam neked azokat, de a jelek szerint semmi értelme nem volt. Nem is neked szól már a következő pár sor, hanem a  nyilvánosságnak. Azért, hogy akit érdekel a téma, ne csak egyoldalú "tájékoztatást" kapjanak az említett ügyekben.

1. rágalom: a párodat kirúgtam a Gyeviturtól. Közfoglalkoztatottként az én polgármesterségem idején vette föl a cég. Amikor lejárt a közfoglalkoztatás, lehetőség volt a három emberből egyet véglegesíteni. A cég választása nem rá esett. Szerintem mindannyian jártunk már úgy, hogy nem mi lettünk a befutók. Látva az egyébként érthetetlen felháborodásodat már  másnap tudtam ajánlani munkát az egyik ipari parkban működő cégnél. Szerintem ez a maximum, amit ilyen helyzetben segíthet az ember.
2. rágalom: kitettem egy három gyermekes családot az utcára. Le kell szögeznem az elején, hogy az édesanya soha nem rágalmazott engem, ezt csak te teszed már hónapok óta. A család a következő segítséget kapta:
 - szociális lakás, havi 5.000 Ft bérleti díjért, plusz rezsi
 - rendszeres települési támogatás
 - munkahely a Gyeviépnél
 - rendszeres szociális felügyelet és ha kellett ellátás
 - a legnagyobb gyereknek munkát találtam, amikor betöltötte a 18-at, mert ez kérték tőlem
 - a Kerecsen egyesület 30 ezer forintot adományozott a családnak a karácsonyi koncert bevételéből
 - tudomásom szerint a Lehet Könnyebben Egyesülettől is rendszeresen kaptak élelmiszer adományt
 - a téli hónapokban ingyen tüzelő

Mégis miért kellett elhagyniuk a lakást? Mert olyan villanyszámlát halmoztak föl, amit sajnos nem lehetett már figyelmen kívül hagyni. Több százezer forintra rúg a tartozás. És még így sem rúgtuk ki őket, ahogy te szoktál fogalmazni, hanem a szociális intézményünk koordinálásával igyekeztünk nekik segíteni a szállás keresésben és a kiköltözésben.

Zoli! Nem várom, hogy levelem hatására bármi is változik köztünk. Ezért továbbra is letiltom a hozzászólásaidat a közösségi oldalamon, ugyanúgy mint a hozzád hasonló vádaskodókét. És így nyíltan hívom föl a figyelmedet arra, hogy amennyiben átlépsz egy olyan határt, amit már nem tudok elfogadni, akkor rágalmazásért föl foglak jelenteni. Erre fölhívtam a névtelen szórólapok terjesztőjének a figyelmét is, de ő nem vette komolyan. (Bár ott sem őt jelentettem föl, hanem a névtelen tettest.)

A fönt leírt tapasztalataim ellenére, továbbra is fölajánlom neked, és bárkinek, aki esetleg nem szimpatizál egyébként velem, hogy amennyiben segítségre lenne szükség, az én ajtóm mindenkinek nyitva áll.

2 megjegyzés:

  1. Kedves Áron! Tisztelettel válaszolnák leveledre.Én nem fordulok ügyvédhez mert nincs rá okom és nem tettem olyat !Édes apám a szádra vetted én egy év alatt elvesztettem mind két szülőmet ápoltam őket ameddig tudtam otthonba nem adtam őket fel adtam munka helyem a párom nagyon sokat segített ebben meg adtam mindent amit tudtam ez így becsületes !Ja és ,hogy sírtam szerintem ha valakinek meg hal az édesapja ez természetes lehet neked furcsa !Te amit tettél a három családos családdal na az viszont téged minősít be raktad őket egy ipari létesitménybe ipari áram egy szoba négy emberre !Na szóval undorító ,ez vagy te jöhet a sárba tiprás le járatás feljelentés mert ez a te eszköz tárad !Most nem térnék ki arra ki dolgozik a gyevi cégeknél mert sokk embert meg bántanák de ezt nem szeretném ! Büszke lehetsz magadra !Sokk sikert erőt egészséget kívánok !

    VálaszTörlés
  2. Kedves áron ! Feljelentelek a hivatali titok megsértéséért emberi tisztelet sárba triplásáért !!

    VálaszTörlés